Ben Yaptım...

12 Kasım 2010 Cuma

Vegas' tan kaçış

19.05.2005 tarinde başladığım Müşteri Temsilciliği görevimden diye başlıyor istifa mektubum. Yaşasın Vegas'tan kaçıyorum..

5 yıl olmuş. 5 koca yıl. Zaman anlaşılması güç kavram. İnsanlara alışmak, onları sevmek, nefret etmek,kardeş olmak için çokk uzun bir zaman.

''Arkadaşlar kendi seçtiğimiz kardeşlerimizdir'' derler. İşte bende tam bu sebepten olsa gerek biraz buruk bir mutluluk yaşıyorum, kaçarken bu cehennemden. Kardeşlerimin geride kaldığını bilmek; üzüyor tamda bu noktada beni.

Bu arada işten ayrılmak duygusu tüm bu burukluk bir yana yapmak istediklerimi düşününce heyecan verici.. Acayip planlarım var. Bir köpeğim olacak en güzelide o büyürken yanında olacağım. Onunla oynayıp beraber zaman geçireceğim. Birsürü resmini çekeceğim. Ayrıca bütün yaz benim upppp uzun bir tatil yapacağım. Sabahları 9-10'a kadar yatacağım, sonra kalkınca uzun uzun televizyon karşısında kahvaltı yapacağım. Babam ve annemle memlekete gideceğim.bla bla bla.....
Ve en önemlisi tüm yaptıklarımı sizinle paylaşacağım.

Sevgili VeGaS dostlarım, kardeşlerim; sizide en kısa sürede

Allah kurtarsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder