Ben Yaptım...

9 Mayıs 2010 Pazar

Anneler Günü Kahvaltısı



Bugünün Anneler günü olması sebebi ile;
Erken kalkan yol alır erken evlenen döl alır diyen Atamızın sözünü dinleyerek Anneler günü şerefine erkenden kalktık bu sabah. Kalkar kalkmazda doğruca yollara attık kendimizi.
Amaç Canım Annem kahvaltıyı hazırlamadan süpriz yapıp güneşin parıl parıl parladığı muhteşem deniz ve göl manzarası eşliğinde brunch keyfi yapmaktı. Ama tabii evdeki hesap çarşıya uymadı. Annemlere bir gittik ki aman Yarabbim bir gün önce ismi lazım olmayan bir restaurantta yedikleri yemekten annemde babamda küçük çaplı bir zehirlenme atlatmışlar. Doktordu serumdu iğneydi derken kendilerine ancak gelmişler ve tüm bunlar olurken kendilerince telaşlandırmamak için bizede haber vermemişler. Şok şok şok flaş flaş flaş oldum bir anda. Neyseki şimdi çok iyiler dostlar. Anneme göre evlatlarını yanında görmesi Doktorun vediği tüm ilaçlardan etkili. :)
Tahmininiz üzere Brunch başka bir haftaya ertelendi. Evde anneciğimle beraber mükellef bir kahvaltı sofrası hazırladık. Şimdi düşünüyorumda sofranın resimini çekebilmiş olmayı isterdim. Neyse bir dahaki sefere...
Şimdilik annemin çiçeği ile yetinin. Babam adını şöylemişti ama ben unuttum.
Bu arada Canım Babam Atamızın sözünün ikinci kısmınıda dinleyeceğimiz günler gelecek :)p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder